W dniu 18 maja 2021 r. odbyło się pierwsze w obecnej kadencji dziekańskiej posiedzenie Rady Wydziału, która jest ciałem opiniodawczo-doradczym funkcjonującym w ramach WZ.
Skład Rady Wydziału
W skład Rady wchodzą: dziekan jako przewodniczący, prodziekani oraz kierownicy katedr i zakładów wydziału; osoby posiadające tytuł naukowy profesora lub stopień doktora habilitowanego; przedstawiciele pozostałych nauczycieli akademickich zatrudnionych na wydziale; kierownik administracyjny wydziału oraz dwóch przedstawicieli pozostałych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; przedstawiciele zarządu wydziałowego samorządu studenckiego; przedstawiciel doktorantów; po jednym przedstawicielu związków zawodowych działających na wydziale oraz inne osoby wskazane przez Rektora na wniosek dziekana.
Czym zajmuje się Rada Wydziału
Rada Wydziału m.in. opiniuje na wniosek dziekana: pierwsze zatrudnienie nauczyciela akademickiego w PRz; zatrudnienie nauczyciela akademickiego na czas nieokreślony; zatrudnienie na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych osoby nieposiadającej stopnia doktora habilitowanego; zatrudnienie nauczyciela akademickiego w grupie pracowników dydaktycznych; wnioski o nagrody rektora; wnioski o medale i odznaczenia państwowe i branżowe; strategię rozwoju wydziału; utworzenie lub zniesienie kierunku studiów; programy studiów; wniosek o nadanie tytułu Profesora Honorowego Uczelni.
Rada Wydziału może ponadto występować do dziekana lub Rektora z wnioskami dotyczącymi wszystkich spraw wydziału. Rada może powoływać komisje zadaniowe.
Tematyka spotkania pierwszej Rady Wydziału
Podczas spotkania dziekan Wydziału Zarządzania dr hab. Beata Zatwarnicka-Madura, prof. PRz omówiła najważniejsze sprawy związane z funkcjonowaniem Wydziału, w tym także i te związane ze zbliżającą się rekrutacją na pierwszy rok studiów, a prodziekani omówili zmiany w programach studiów obowiązujące od roku akademickiego 2021/2022 oraz zagadnienia dotyczące ewaluacji dorobku naukowego pracowników WZ.