Opis kierunku
Absolwent kierunku zarządzanie posiada wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia własnej firmy. Będzie mógł realizować powierzone zadania w zakresie różnych funkcji zarządzania w firmach oraz instytucjach polskich i międzynarodowych, m.in. w aspekcie zarządzania marketingowego, zarządzania jakością, zarządzania projektami czy zarządzania finansami. Studia wyposażą także w kompetencje i umiejętności związane z funkcjonowaniem nowych mediów oraz komunikacją marketingową.
Formy studiów
- Studia I stopnia (licencjackie) - stacjonarne i niestacjonarne
- Studia II stopnia (magisterskie) - stacjonarne i niestacjonarne
Bloki przedmiotów obieralnych (ścieżki kształcenia)
Studia I stopnia:
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie jakością
- Nowoczesny marketing
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie międzynarodowe
Studia II stopnia:
- Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw
- Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu
- Profesjonalny menedżer
- Zarządzanie zespołem projektowym
- Komunikacja w biznesie
Perspektywy zatrudnienia
- profesjonalny menedżer
- specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi
- specjalista ds. marketingu
- specjalista ds. zarządzania komunikacją w firmie
- influencer
- specjalista ds. zarządzania w korporacjach międzynarodowych
- ekspert w dziale HR
- specjalista ds. zarządzania projektami
- specjalista ds. zarządzania finansami