Strona: Konferencja Naukowa „Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu” / Wydział Zarządzania

Konferencja naukowa „Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu”

2022-07-01
, red.  Iwona Wojciechowska, graf. Arkadiusz Surowiec
Grafika informująca o wydarzeniu, graf. Arkadiusz Surowiec

Zakład Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej – jako współorganizator konferencji naukowej „Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu” – zaprasza zainteresowanych naukowców i przedstawicieli biznesu do uczestnictwa w wydarzeniu – termin rejestracji upływa 15 lipca 2022 r.

Organizatorzy

  1. Zakład Marketingu
    Wydział Zarządzania
    Politechnika Rzeszowska im. I. Łukasiewicza

  2. Katedra Opakowalnictwa Towarów
    Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Patronat

  • Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu,
  • CID Group,
  • Instytut Badań Gospodarczych,
  • Economic Publishing Platform.

Informacje organizacyjne

  • Termin i miejsce wydarzenia: 19-21 października 2022 r., Rzeszów i Polańczyk
  • Termin zgłoszenia udziału w konferencji: do 15 lipca 2022 r.
  • Link do formularza rejestracji
  • Link do wydarzenia na LinkedIn
  • Link do wydarzenia na Facebook'u
  • Link do strony wydarzenia zawierającej szczegółowe informacje na temat konferencji, ważnych terminów, opłat konferencyjnych oraz warunków publikacji

Cele konferencji

Głównym celem konferencji jest stworzenie forum dyskusyjnego, w ramach którego poruszone zostaną zróżnicowane aspekty zarządzania odnoszące się do współczesnych wyzwań stojących zarówno przed nauką, jak i światem biznesu. Zamierzeniem konferencji jest integracja środowiska naukowego oraz praktyków biznesu, która pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczeń wynikających z zarządzania organizacjami, zwłaszcza w okresie niezwykle turbulentnych zmian.

Konferencja ma także na celu – poprzez Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar) – wsparcie autorów prezentowanych prac naukowych w dalszym doskonaleniu artykułów z zamierzeniem ich opublikowania w wysoko punktowanych czasopismach naukowych. Podczas CID Seminar w dyskusji będą uczestniczyć doświadczeni naukowcy o uznanym dorobku, w tym członkowie rad programowych takich czasopism.

Keynote speakerzy

  • prof. dr hab. Maciej Mitręga (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach),
  • prof. Gérard Kokou Akrikpan Dokou (Université du Littoral Côte d’Opale Dunkerque, Francja),
  • prof. Krzysztof Kubacki (University of Plymouth, Wielka Brytania),
  • dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB (Politechnika Białostocka).

Możliwość publikacji w czasopismach

Wybrane artykuły (oraz rozszerzone abstrakty) będą mogły zostać opublikowane w języku angielskim w następujących czasopismach (zgodnie z zasadami przyjętymi przez ich redaktorów):

  • Oeconomia Copernicana 2 artykuły Scopus; WoS: IF 2020 = 4.274; MEiN: 100;
  • Central European Management Journal 3 artykuły Scopus; WoS (Emerging Sources Citation Index); MEiN: 100;
  • Engineering Management in Production and Services 5 artykułów Scopus; MEiN: 70;
  • Humanities and Social Sciences 5 artykułów MEiN: 70;
  • Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets (special issue) – 5 artykułów MEiN: 40;
  • Modern Management Review 5 artykułów MEiN: 20.

Ulotka

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję