Zakład Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej – jako współorganizator konferencji naukowej „Nauki o zarządzaniu i jakości wobec współczesnych wyzwań nauki i biznesu w turbulentnym otoczeniu” – zaprasza zainteresowanych naukowców i przedstawicieli biznesu do uczestnictwa w wydarzeniu – termin rejestracji upływa 15 lipca 2022 r.
Organizatorzy
- Zakład Marketingu
Wydział Zarządzania
Politechnika Rzeszowska im. I. Łukasiewicza - Katedra Opakowalnictwa Towarów
Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Patronat
- Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu,
- CID Group,
- Instytut Badań Gospodarczych,
- Economic Publishing Platform.
Informacje organizacyjne
- Termin i miejsce wydarzenia: 19-21 października 2022 r., Rzeszów i Polańczyk
- Termin zgłoszenia udziału w konferencji: do 15 lipca 2022 r.
- Link do formularza rejestracji
- Link do wydarzenia na LinkedIn
- Link do wydarzenia na Facebook'u
- Link do strony wydarzenia zawierającej szczegółowe informacje na temat konferencji, ważnych terminów, opłat konferencyjnych oraz warunków publikacji
Cele konferencji
Głównym celem konferencji jest stworzenie forum dyskusyjnego, w ramach którego poruszone zostaną zróżnicowane aspekty zarządzania odnoszące się do współczesnych wyzwań stojących zarówno przed nauką, jak i światem biznesu. Zamierzeniem konferencji jest integracja środowiska naukowego oraz praktyków biznesu, która pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczeń wynikających z zarządzania organizacjami, zwłaszcza w okresie niezwykle turbulentnych zmian.
Konferencja ma także na celu – poprzez Paper Development CID Group Seminar (CID Seminar) – wsparcie autorów prezentowanych prac naukowych w dalszym doskonaleniu artykułów z zamierzeniem ich opublikowania w wysoko punktowanych czasopismach naukowych. Podczas CID Seminar w dyskusji będą uczestniczyć doświadczeni naukowcy o uznanym dorobku, w tym członkowie rad programowych takich czasopism.
Keynote speakerzy
- prof. dr hab. Maciej Mitręga (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach),
- prof. Gérard Kokou Akrikpan Dokou (Université du Littoral Côte d’Opale Dunkerque, Francja),
- prof. Krzysztof Kubacki (University of Plymouth, Wielka Brytania),
- dr hab. inż. Dariusz Siemieniako, prof. PB (Politechnika Białostocka).
Możliwość publikacji w czasopismach
Wybrane artykuły (oraz rozszerzone abstrakty) będą mogły zostać opublikowane w języku angielskim w następujących czasopismach (zgodnie z zasadami przyjętymi przez ich redaktorów):
- Oeconomia Copernicana – 2 artykuły Scopus; WoS: IF 2020 = 4.274; MEiN: 100;
- Central European Management Journal – 3 artykuły Scopus; WoS (Emerging Sources Citation Index); MEiN: 100;
- Engineering Management in Production and Services – 5 artykułów Scopus; MEiN: 70;
- Humanities and Social Sciences – 5 artykułów MEiN: 70;
- Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets (special issue) – 5 artykułów MEiN: 40;
- Modern Management Review – 5 artykułów MEiN: 20.