Strona: XXII edycja ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą za nami / Wydział Zarządzania

XXII edycja ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą za nami

2022-12-27
, red.  Ernest Dąbrowski
ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą,

12 grudnia 2022 r. na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XXII edycja wydarzenia pn.: „ADventure – Nocne Spotkanie z Reklamą”, które zostało zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Tegoroczne spotkanie zgromadziło na dwóch największych salach wykładowych uczelni (V1 i V2) setki widzów, a dzięki przeprowadzonej transmisji online, osoby, które nie mogły osobiście przybyć na event, miały możliwość śledzenia wydarzenia w Internecie.

O wydarzeniu

ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą to największe w Polsce tego typu wydarzenie marketingowe, organizowane przez podmiot studencki. Corocznie cieszy się ono ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej, uczniów oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką.  O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii „Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna”.

Głównym celem wydarzenia, jest przedstawienie reklamy jako źródła wiedzy o produktach, przedsiębiorstwach i kulturach, jak również rozrywki. Poprzez skrupulatną selekcję reklam z całego świata, w ramach specjalnie przygotowanego klipu zostały zaprezentowane najciekawsze produkcje. Przygotowany film, który składa się ze specjalnie skategoryzowanych bloków tematycznych ma na celu wywołać różne emocje i skłonić do refleksji, pełniąc równocześnie funkcję edukacyjną.

Reklamy były podzielone na następujące kategorie: Humor w reklamie, Motoryzacja w reklamie, Rodzina w reklamie, Mężczyzna w reklamie, Kobieta w reklamie, Zwierzęta w reklamie, Sport w reklamie, Uczucia w reklamie, Reklama społecznie zaangażowana, muzyka i taniec.

W przerwie seansu reklamowego odbyło się losowanie nagród od partnerów wydarzenia, którymi byli: Druk Pingwinek, SKNI KOD, Samorząd Studencki Politechniki Rzeszowskiej, ProfiLingua, British School ogólnopolska szkoła językowa, Cybermachina, Hokus2.0, FlyPark, BobbyBurger, OPTeam SA, Hell Gym, Deloitte, Helios, Home&You, Pizzeria Farina, Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie.

Patronat honorowy

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli JM Rektor Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza prof. dr hab. inż. Piotr Koszelnik oraz Forum Uczelni Technicznych.

Organizatorzy

Głównym organizatorem wydarzenia było Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief”, które działa przy Zakładzie Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Koło jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję