Strona: Współpraca z Project Management Institute Poland Chapter Podkarpacie / Wydział Zarządzania

Współpraca z Project Management Institute Poland Chapter Podkarpacie

2022-12-11
, red.  Jacek Strojny
Beata Zatwarnicka-Madura, Lesław Gniewek, Jacek Strojny, Michalina Kotowicz-Mańko, Joanna Długosz,

List intencyjny

W dniu 8 grudnia 2022 r. podpisano list intencyjny dotyczący współpracy między Politechniką Rzeszowską im. Ignacego Łukasiewicza a Project Management Institute Poland Chapter Podkarpacie. Jest to druga, prócz Project Management Institute Association Polska wiodąca na świecie organizacja skupiająca praktyków zarządzania projektami, z którą Politechnika Rzeszowska podpisała porozumienie o współpracy.

O współpracy

Zarówno Politechnika, jak i PMI Polska współpracują już ze sobą w realizacji przedsięwzięć dydaktycznych i rozwojowych. Podpisane porozumienie tworzy fundament dalszego dynamicznego rozwoju. W uroczystości uczestniczyli ze strony PMI Poland: Michalina Kotowicz-Mańko, dyrektor zarządzająca oddziału, Joanna Długosz, z-ca dyrektor oddziału ds. edukacji. Po stronie Politechniki Rzeszowskiej: dr hab. inż. Lesław Gniewek, prof. PRz, prorektor ds. nauki, dr hab. Beata Zatwarnicka-Madura, prof. PRz, dziekan Wydziału Zarządzania oraz dr hab. Jacek Strojny, prof. PRz, kierownik Zakładu Zarządzania Projektami.

Wydział Zarządzania

Warto podkreślić że Wydział Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej jest kluczowym ośrodkiem akademickim w Polsce południowo-wschodniej w zakresie kształcenia kompetencji zarządzania projektami. W swojej ofercie dydaktycznej ma  specjalność z zakresu zarządzania projektami na kierunku Zarządzanie (studia l i II stopnia) oraz w ramach Centrum Studiów Podyplomowych prowadzi kierunek Project manager.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję