Strona: V Uczelniane Seminarium Naukowe „Marketing Box” / Wydział Zarządzania

V Uczelniane Seminarium Naukowe „Marketing Box”

2022-12-29
, red.  Ernest Dąbrowski
V Uczelniane Seminarium Naukowe „Marketing Box”,

W dniu 19 grudnia 2022 r. na terenie Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza odbyło się V Uczelniane Seminarium Naukowe „Marketing Box” zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające przy Wydziale Zarządzania. Tematem przewodnim był szeroko rozumiany marketing, a także jego zastosowanie w różnych kategoriach.

Tematyka Seminarium

Podczas wydarzenia poruszone zostały następujące bloki tematyczne:

  • real time marketing,
  • marketing relacji,
  • zarządzanie projektami w marketingu,
  • tworzenie marki osobistej,
  • marketing bezpośredni,
  • ambient media,
  • formy promocji i reklamy w Internecie.

Komitet naukowy

Po każdym z bloków tematycznych została przeprowadzona dyskusja między uczestnikami konferencji, która moderowana była przez komitet naukowy w następującym składzie: dr Hanna Hall, mgr Ewelina Nycz, mgr Anita Baca, dr Marzena Hajduk-Stelmachowicz oraz mgr Jan Polaszczyk.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję