W dniu 19 grudnia 2022 r. na terenie Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza odbyło się V Uczelniane Seminarium Naukowe „Marketing Box” zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające przy Wydziale Zarządzania. Tematem przewodnim był szeroko rozumiany marketing, a także jego zastosowanie w różnych kategoriach.
Tematyka Seminarium
Podczas wydarzenia poruszone zostały następujące bloki tematyczne:
- real time marketing,
- marketing relacji,
- zarządzanie projektami w marketingu,
- tworzenie marki osobistej,
- marketing bezpośredni,
- ambient media,
- formy promocji i reklamy w Internecie.
Komitet naukowy
Po każdym z bloków tematycznych została przeprowadzona dyskusja między uczestnikami konferencji, która moderowana była przez komitet naukowy w następującym składzie: dr Hanna Hall, mgr Ewelina Nycz, mgr Anita Baca, dr Marzena Hajduk-Stelmachowicz oraz mgr Jan Polaszczyk.