Politechnika Rzeszowska należy do nielicznych uczelni w kraju, które posiadają rozbudowany, przygotowany przez profesjonalną agencję reklamową, system identyfikacji wizualnej. Opracowanie takiego systemu nie gwarantuje jednak spójnego i konsekwentnego kreowania wizerunku organizacji. Konieczna jest świadomość znaczenia corporate identity wśród pracowników oraz właściwe wykorzystywanie jego elementów w codziennej działalności uczelni. Z tego względu dr Beata Zatwarnicka-Madura oraz dr Marcin Gębarowski z Katedry Marketingu przeprowadzili w dniu 12.05.2017 r. szkolenie dla pracowników naszej uczelni. Pracownicy Katedry Marketingu kilka lat temu brali udział w pracach mających na celu opracowanie kompleksowego systemu wizualnych elementów marki Politechniki Rzeszowskiej. Podczas spotkania omówiono istotę identyfikacji wizualnej, jej znaczenie, komponenty ujęte w „Księdze standardów identyfikacji wizualnej”, jak również wskazano na dotychczas popełniane błędy.
X