Strona: Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” z prestiżową nagrodą / Wydział Zarządzania

Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” z prestiżową nagrodą

2022-11-02
, red.  Ernest Dąbrowski, Kinga Oszust
Statuetki wręczane laureatom konkursu KoKoN22, źródło: organizator.

W dniu 22 października 2022 r. we Wrocławiu odbyła się uroczysta gala będąca zwieńczeniem konkursu KoKoN22, w którym to Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” zdobyło nagrodę w kategorii „Fut Favourite".

O konkursie

KoKoN to ogólnopolski konkurs skierowany do studentów uczelni technicznych działających w kołach naukowych. Ideą konkursu jest rozwój aktywności naukowej i społecznej wraz z integracją środowiska studenckiego, propagowaniem działalności naukowej oraz budowanie dialogu pomiędzy uczelniami technicznymi w Polsce i firmami zewnętrznymi. Organizatorem konkursu jest Forum Uczelni Technicznych.

Konkurs odbywa się w 7 kategoriach:

  • Projekt inżynierski,
  • Badania naukowe,
  • Edukacja,
  • Działania społeczne,
  • Cyfryzacja,
  • Innowacja i nowe technologie w ekologii i ochronie środowiska,
  • Fut Fovourite.

Nagroda

W ramach tej inicjatywy Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej zostało laureatem w kategorii „Fut Favourite”. Nagrodę przyznaną za tegoroczną edycję A[u]kcji Trzy Serca na uroczystej gali odebrał Prezes SKNKM „Brief” Ernest Dąbrowski.

Wybór finalisty w  tej kategorii został dokonany w dwóch etapach. W pierwszym Internauci wybrali najlepsze w ich ocenie projekty. Trzy z największą liczbą głosów przeszły do Etapu II. W następnym etapie Kapituła składająca się z czterech członków Prezydium Forum Uczelni Technicznych 2022 wskazanych przez Przewodniczącą Forum Uczelni Technicznych 2022 oraz członka Komisji Rewizyjnej Forum Uczelni Technicznych 2022 wybrała laureata. Była to jedyna kategoria, w której rywalizowały wszystkie zgłoszone do konkursu koła naukowe.

O zgłoszonej inicjatywie

Aukcja Trzy Serca to wydarzenie cykliczne, które odbywa się od 2015 roku i polega na internetowej licytacji przedmiotów podarowanych przez znanych ludzi ze świata muzyki, filmu, sportu, polityki, telewizji czy biznesu. Każdego roku pomoc udzielana jest jednemu, wybranemu dziecku, które choruje na rzadką chorobę, wymagającą drogich procedur medycznych. Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa:

  • 1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot,
  • 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot,
  • 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief".

Z nazwy tej wynika także, że każdy może pomóc na trzy sposoby: przekazując przedmiot, licytując go lub też przyłączając się do grupy organizatorów.

W tym roku podopieczną aukcji była Ida Draus – dziewczynka chora na SMA typu 2 (Rdzeniowy Zanik Mięśni). Tegoroczny finał inicjatywy wyniósł 6 792 zł. Całość dochodu została przekazana fundacji opiekującą się podopieczną. Środki te pomogą w przeprowadzeniu rehabilitacji, niezbędnej do poprawy życia Idy.

Inicjatywa ta każdego roku organizowana jest przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”, wobec czego całe wydarzenie koordynują studenci należący do tego właśnie Koła. Koordynatorkami tegorocznej edycji wydarzenia były studentki Wydziału Zarządzania - Julia Dyląg oraz Iwona Liput.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję