W dniach 26–27.04.2018 r. na terenie Politechniki Rzeszowskiej odbyło się II Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution – nowe techniki, pomysły, rozwiązania” zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej Brief. Tematyką przewodnią był szeroko rozumiany marketing, a także jego zastosowanie w różnych kategoriach i sferach.
W tym roku Seminarium cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród odwiedzających studentów, jak i również samych występujących. Obecni byli studenci z kilku uczelni w Polsce, m.in. z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, czy też Uniwersytetu Warszawskiego. W czasie wygłaszanych tematów uczestnicy mogli między innymi dowiedzieć się o innowacjach wprowadzanych do zarządzania marketingowego oraz do opakowalnictwa, a także o marketingu w e-sporcie, czy strategiach bankowych. Dzięki szerokiej tematyce każdy uczestnik Seminarium mógł znaleźć coś dla siebie i zgłębić wiedzę na dany temat. Wszystkie wygłaszane prelekcje były przygotowane niezwykle profesjonalnie.
W pierwszym dniu trwania Seminarium, aby przyjezdne osoby wykorzystały jak najlepiej czas w Rzeszowie organizatorzy przygotowali dla nich wyjście do escape room’u – Wydostań się oraz spotkanie pokonferencyjne w Kuli Bowling&Club. Dzięki wspólnie spędzonym chwilom wszyscy członkowie kół naukowych mogli się zintegrować i nawiązać pozytywne relacje, co może zaowocować w przyszłych wspólnych projektach.
Drugiego dnia odbyły się warsztaty w Samsung Inkubator – przestrzeni przeznaczonej do kreatywnych projektów i inicjatyw. Pierwsze szkolenie pt.: „Marketing Live w Social Media-jak to zrobić?” zostało poprowadzone przez Dariusza Kopyto – specjalistę z firmy PowerLab, natomiast drugie przez Michała Małeckiego – przedstawiciela głównego partnera „Marketing (r) Evolution” – Empik School Rzeszów. Warsztat językowy pt.: „How to excel at your next job interview” w ramach programu English for Jobseekers miał na celu przybliżyć studentom kwestie związane z wykorzystaniem języka angielskiego w praktyce i przyszłej pracy.
Dwudniowe Seminarium było świetną okazją do nabycia cennej wiedzy, która pozwoliła doszkolić zarówno język angielski, jak i poznać różnorodne zastosowania marketingu, a także pozyskania nowych znajomości ze studentami z zewnętrznych ośrodków uczelnianych.