20 kwietnia 2023 r. odbyło się VI Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing [r]Evolution”. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, ponieważ po pandemicznej przerwie odbyła się w formie stacjonarnej. Nie zabrakło na niej paneli tematycznych poświęconych nowym technikom, pomysłom i rozwiązaniom w dziedzinie marketingu.
Cel i tematyka
Wydarzenie miało na celu wymianę doświadczeń społeczności studenckiej z całej Polski, podzielenie się naukowymi pasjami i wiedzą w następujących obszarach tematycznych:
- wykorzystanie social mediów w marketingu,
- logistyka w marketingu,
- technologia informatyczna stosowana w marketingu,
- innowacje w marketingu,
- nowoczesne rozwiązania logistyczne,
- współczesne kierunki marketingu,
- systemy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw,
- trendy marketingowe w opakowalnictwie,
- marketing podczas kryzysu,
- prawo a marketing.
Komitet naukowy seminarium
Skład komitetu naukowego seminarium prezentował się następująco:
- dr Hanna Hall – przewodnicząca komitetu,
- dr hab. Bogusław Bembenek, prof. PRz,
- mgr Ewelina Nycz,
- mgr Kinga Oszust,
- mgr Jan Polaszczyk.
Organizatorzy
Głównym organizatorem wydarzenia było Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief”, które działa przy Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Koło jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.