Strona: Relacja z VI Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego „Marketing [r]Evolution” / Wydział Zarządzania

Relacja z VI Ogólnopolskiego Seminarium Naukowego „Marketing [r]Evolution”

2023-05-04
, red.  Ernest Dąbrowski
VI Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing [r]Evolution”,

20 kwietnia 2023 r. odbyło się VI Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing [r]Evolution”. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, ponieważ po pandemicznej przerwie odbyła się w formie stacjonarnej. Nie zabrakło na niej paneli tematycznych poświęconych nowym technikom, pomysłom i rozwiązaniom w dziedzinie marketingu.

Cel i tematyka

Wydarzenie miało na celu wymianę doświadczeń społeczności studenckiej z całej Polski, podzielenie się naukowymi pasjami i wiedzą w następujących obszarach tematycznych:

  • wykorzystanie social mediów w marketingu,
  • logistyka w marketingu,
  • technologia informatyczna stosowana w marketingu,
  • innowacje w marketingu,
  • nowoczesne rozwiązania logistyczne,
  • współczesne kierunki marketingu,
  • systemy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw,
  • trendy marketingowe w opakowalnictwie,
  • marketing podczas kryzysu,
  • prawo a marketing.

Komitet naukowy seminarium

Skład komitetu naukowego seminarium prezentował się następująco:

Organizatorzy

Głównym organizatorem wydarzenia było Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief”, które działa przy Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Koło jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję