W dniu 11 grudnia o godzinie 20.00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XVIII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief" działające przy Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
Nocne Spotkanie z Reklamą to niekwestionowana największa tego typu impreza marketingową w skali kraju. Każdego roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród studentów, pracowników PRz, ale i wśród mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem w największych salach wykładowych PRz blisko 1000 osób – miłośników reklam. Dzięki tegorocznemu Nocnemu Spotkaniu z Reklamą można było poznać reklamy, które warto zobaczyć chociażby ze względu na ich walory techniczne i przekaz do odbiorcy. Różne bloki tematyczne (takie jak np. „Reklama społecznie zaangażowana” czy Kobieta w reklamie”) umożliwiały uczestnikom wyrobienie sobie zdania o trendach w danej dziedzinie reklam. Część z reklam mogła szokować, wzbudzać skrajne odczucia, wywoływać gniew, pogardę, a z drugiej strony zadumę, śmiech i refleksję.
Biorąc pod uwagę różnorodność produkcji nie można powiedzieć, że noc z reklamą była nudna.