Strona: Reklama pobudza kreatywność - "Brief" o tym dobrze wie / Wydział Zarządzania

Reklama pobudza kreatywność - "Brief" o tym dobrze wie

2018-12-13
, red.  Piotr Cyrek/fot. Jakub Dworak

W dniu 11 grudnia o godzinie 20.00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XVIII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief" działające przy Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.

Nocne Spotkanie z Reklamą to niekwestionowana największa tego typu impreza marketingową w skali kraju. Każdego roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród studentów, pracowników PRz, ale i wśród mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem w największych salach wykładowych PRz blisko 1000 osób – miłośników reklam. Dzięki tegorocznemu Nocnemu Spotkaniu z Reklamą można było poznać reklamy, które warto zobaczyć chociażby ze względu na ich walory techniczne i przekaz do odbiorcy. Różne bloki tematyczne (takie jak np. „Reklama społecznie zaangażowana” czy Kobieta w reklamie”) umożliwiały uczestnikom wyrobienie sobie zdania o trendach w danej dziedzinie reklam. Część z reklam mogła szokować, wzbudzać skrajne odczucia, wywoływać gniew, pogardę, a z drugiej strony zadumę, śmiech i refleksję.

Biorąc pod uwagę różnorodność produkcji nie można powiedzieć, że noc z reklamą była nudna.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję