Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” dwudziesty już raz podjęło się organizacji wydarzenia znanego szerokim kręgom odbiorców w całej Polsce o nazwie „Adventure - Nocne Spotkanie z Reklamą”. Odbędzie się ono 8 grudnia br. o godzinie 20.00 w formie zdalnej, na platformie YouTube.
Jest to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, która zawsze odbija się szerokim echem w prasie specjalistycznej i mediach. Głównym celem tego eventu jest przekonanie jego odbiorców, że reklama może być źródłem radości, wzruszenia oraz wielu innych emocji i wrażeń.
Dzięki skrupulatnej selekcji reklam z całego świata zaprezentowane zostaną najciekawsze, najzabawniejsze i najbardziej wzruszające ich realizacje. Przygotowany film składać się będzie z kilkudziesięciu skategoryzowanych spotów reklamowych, podzielonych na bloki tematyczne, poprzedzone krótkimi, wprowadzającymi do tematu prelekcjami członków Koła.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych światowymi osiągnięciami współczesnej reklamy do całonocnego śledzenia "spotkania z reklamą".
Dzięki skrupulatnej selekcji reklam z całego świata zaprezentowane zostaną najciekawsze, najzabawniejsze i najbardziej wzruszające ich realizacje. Przygotowany film składać się będzie z kilkudziesięciu skategoryzowanych spotów reklamowych, podzielonych na bloki tematyczne, poprzedzone krótkimi, wprowadzającymi do tematu prelekcjami członków Koła.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych światowymi osiągnięciami współczesnej reklamy do całonocnego śledzenia "spotkania z reklamą".