Strona: Reklama nie tylko jest dźwignią handlu / Wydział Zarządzania

Reklama nie tylko jest dźwignią handlu

2019-12-12
, red.  Piotr Cyrek/fot. B. Motyka
fot. B. Motyka

Reklamy, które emitowane są zazwyczaj jako przerywnik programów telewizyjnych czy przed seansem w kinie niejednokrotnie wzbudzają w odbiorcach odruchy negatywne. Tymczasem reklama może być prawdziwym dziełem sztuki, zmuszającym widza do refleksji, zadumy, zastanowienia się.

W dniu 10 grudnia 2019 r. o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XIX edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, zorganizowana jak zawsze przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Nocne Spotkanie z Reklamą to znane w całym kraju największe wydarzenie naukowo-kulturalne dotyczące marketingu, reklam, promocji.

By obejrzeć reklamy z całego świata na Politechnikę co roku ściągają tłumy z całego Rzeszowa i okolic. Przypomnijmy, że w roku ubiegłym wydarzenie obserwowało kilkadziesiąt tysięcy internautów (łącznie ponad 80 tys. widzów).

Różne bloki tematyczne przez pół nocy wiodły wszystkich do świata innego niż ten znany nam na co dzień. Dlatego też można było zastanowić się nad sensem życia, pomarzyć, znaleźć priorytety.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję