Zarząd Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza kolejną, X (jubileuszową) edycję ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Organizatorzy zapraszają do składania prac obronionych w 2024 roku.
Cele konkursu
- Popularyzacja problematyki marketingu, handlu oraz konsumpcji w środowisku akademickim, jako kluczowych zagadnień dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki.
- Zachęcanie studentów do zgłębiania tematów związanych z marketingiem, handlem i konsumpcją.
- Integracja środowiska marketingowego wśród absolwentów studiów ekonomicznych rozpoczynających swoją karierę zawodową.
Uczestnicy
Do konkursu mogą przystąpić absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoje prace dyplomowe z zakresu marketingu, handlu lub konsumpcji i pomyślnie zdali egzamin dyplomowy w 2024 roku. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach: prace licencjackie i prace magisterskie.
Zgłoszenia
Prace konkursowe w wersji elektronicznej należy przesyłać na adres kontakt@pntm.pl do 31 października 2024 roku.
Nagrody
Przewidziano następujące nagrody:
- Najlepsza praca magisterska: Nagroda finansowa w wysokości 1000 PLN.
- Najlepsza praca licencjacka: Nagroda finansowa w wysokości 600 PLN.
- Wyróżnienia: Dyplomy zaświadczające o zajętym miejscu w konkursie.
Ogłoszenie wyników
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia 2024 roku na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz na stronie internetowej Partnera konkursu – Fundacji Centrum Kształcenia Menedżerów.
Serdecznie zapraszamy wyróżniających się seminarzystów do zgłaszania swojego udziału w tym prestiżowym konkursie!
Regulamin oraz formularz rejestracyjny znajdują się pod linkiem.
Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia!