14 grudnia, czyli tradycyjnie, w drugi wtorek grudnia, odbyła się XXI edycja ADventure-Nocnego Spotkania z Reklamą.
O wydarzeniu
Nocne Spotkanie z Reklamą jest największym eventem naukowo-kulturalnym z zakresu komunikacji marketingowej w kraju. Odbywa się już od 21 lat i nieodmiennie cieszy się ogromnym zainteresowaniem tak ze strony studentów, jak pracowników rzeszowskich uczelni oraz mieszkańców miasta i okolic.
W największych aulach Politechniki Rzeszowskiej, które tej nocy zamieniają się w prawdziwe sale kinowe, uczestnicy mają możliwość zapoznać się z najciekawszymi reklamami, gromadzonymi i wybieranymi dla nich cały rok przez członków Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej „Brief”.
Bloki reklamowe
Wyświetlane reklamy są grupowane w kategorie tematyczne, które są na tyle zróżnicowane, by każdy z widzów znalazł coś atrakcyjnego dla siebie. W tym roku organizatorzy ułożyli filmy w następujące obszary:
- humor w reklamie,
- rodzina w reklamie,
- muzyka w reklamie,
- motoryzacja w reklamie,
- reklama sprzed lat,
- reklama społecznie zaangażowana,
- zwierzęta w reklamie,
- mężczyzna w reklamie,
- dziecko w reklamie,
- kobieta w reklamie.
Jak zawsze reklamy wzbudzały różne emocje i reakcje: wesołość, śmiech, zaskoczenie, wzruszenie, zadumę i refleksję. Było więc różnorodnie, ciekawie i jak zawsze atrakcyjnie.
Transmisja online
Wydarzenie odbyło się przy ograniczeniu liczby uczestników w aulach V1 i V2 Politechniki Rzeszowskiej i jednoczesnym przekazie online dla pozostałych osób. Za realizację i profesjonalizm przekazu internetowego odpowiedzialni byli: Telewizja Studencka Hi5, działająca w strukturze Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej „Brief”, oraz Studenckie Koło Naukowe Informatyków KOD & Rzeszowska Grupa .NET. SKNI KOD z zaprzyjaźnionego Wydziału Elektrotechniki i Informatyki zajęło się montażem reklam, a w dniu wydarzenia zadbało o płynny i profesjonalny przekaz transmisji.
Goście
Jak zawsze wydarzenie uświetniły władze Uczelni i Wydziału Zarządzania. Obecni byli prof. dr hab. Grzegorz Ostasz, Prorektor ds. Studenckich PRz oraz dr hab. Beata Zatwarnicka-Madura, prof. PRz, Dziekan Wydziału Zarządzania PRz. W spotkaniu uczestniczył także Mateusz Maciejczyk, radny miasta Rzeszowa, a Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli: JM Rektor Politechniki Rzeszowskiej, prof. dr hab. inż. Piotr Koszelnik, Marszałek Województwa Podkarpackiego, Władysław Ortyl oraz Wojewoda Podkarpacka, Ewa Leniart.
Sponsorzy
Spotkanie zostało podzielone na dwie części, pomiędzy którymi odbyło się losowanie i wręczenie nagród od sponsorów. Upominki ufundowali (w porządku alfabetycznym): Baryłeczka, British School, Cybermachina, Deloitte, Dream Dance, drukui.pl, Europejskie Centrum Logistyczne, Green Coffee House, Hokus 2.0, Kafateria, Kino za rogiem, Klub pod palmą, Kruszgeo Rzeszów, Macrame_port, Muzeum Krakowa, Pijalnia Rzeszowska, Pingwinek Druk, Teatr im. Wandy Siemaszkowej, Woliński Park Narodowy, Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury PRz.
Organizatorzy
Głównym organizatorem wydarzenia było – jak co roku – Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief”, które działa przy Zakładzie Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall, oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.
W organizację wydarzenia włączył się także Samorząd Studencki Politechniki Rzeszowskiej.