Środa, 20 marca 2019 r., na Wydziale Zarządzania zaczęła się dosyć niewinnie, aczkolwiek wiadomo było, że skoro rozpoczynają się DNI WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA, to dzień ten (podobnie, jak i czwartek 21 marca) będzie nietypowy. Oprócz tego, że w budynku S rozstawione zostały stoiska uczelnianych kół naukowych, to można było w ramach specjalnych wykładów dowiedzieć się o szansach pracy w służbach mundurowych, o tym jak dobrze wypaść podczas rozmowy rekrutacyjnej o pracę czy o tym, jak Internet może pomóc w rozwoju firmy, nawet tej największej.
Wiele frajdy zwiedzającym sprawiał fantastycznie działający robot, można też było (wraz z „Tuptusiem”) wybrać w podróż bliższą lub dalszą, odwiedzić strefę przedsiębiorcy z Deloitte i… oczywiście sprawdzić np. ślady linii papilarnych na ostrzu noża (i nie tylko) w laboratorium kryminalistycznym.
Niewątpliwie warto było także poznać zasady budowania pozytywnego doświadczenia klientów poprzez zarządzanie marketingiem w e-commerce oraz zastanowić się, jak się ma wizja do realnego projektu.
Samorząd studencki PRz – organizator DNI WYDZIAŁU (wraz z partnerami wydarzenia: Deloitte i Alior Bank) zaprosił też wszystkich „do kuchni”, by ujawnić tajemnice YouTuba.
Jednym słowem – działo się, oj działo się. A jutro kolejne atrakcje, na które już dziś zapraszamy…