Strona: III Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution” za nami... / Wydział Zarządzania

III Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution” za nami...

2019-05-29
, red.  Joanna Reczek
zdj. Konrad Ochab, Łukasz Muszyński

W dniach 23–24.05.2019 r. na terenie Politechniki Rzeszowskiej odbyło się III Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution – nowe techniki, pomysły, rozwiązania” zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „BRIEF”. Tematyką przewodnią był szeroko rozumiany marketing, a także jego zastosowanie w różnych kategoriach.

Z roku na rok Seminarium cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród odwiedzających studentów polskich uczelni, jak i również studentów Politechniki. Gośćmi tegorocznej edycji byli studenci z kilku uczelni w Polsce, m.in. z Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Lubelskiej, Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji z Rzeszowa. W czasie wygłaszanych referatów można było między innymi dowiedzieć się o innowacjach wprowadzanych do zarządzania marketingowego, poznać rolę menadżera w zarządzaniu dzisiejszym przedsiębiorstwem, odkryć najnowsze trendy w logistyce oraz systemach finansowych. Dzięki szerokiej tematyce każdy uczestnik Seminarium mógł znaleźć coś dla siebie i zgłębić wiedzę na dany temat.

 Po pierwszym dniu trwania Seminarium Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” zadbało o to, aby przyjezdne osoby wykorzystały jak najlepiej czas w Rzeszowie i zorganizowało dla nich wyjście niespodziankę oraz spotkanie pokonferencyjne połączone z ogniskiem kół naukowych Politechniki Rzeszowskiej. Dzięki wspólnie spędzonym chwilom wszyscy członkowie kół naukowych  mogli się zintegrować i nawiązać pozytywne relacje.

Drugiego dnia odbyły się warsztaty w Samsung Inkubator – przestrzeni przeznaczonej do kreatywnych projektów i inicjatyw. Pierwsze szkolenie pt.:„Content Marketing – czyli jak mówić o marce” poprowadził Daniel Kazanecki – creative and content manager, członek firmy Ideo Force, który w branży działa od 2008 roku. Dzięki jego wystąpieniu, uczestnicy dowiedzieli się, jak należy prawidłowo budować wizerunek marki oraz pozyskiwać klientów. Drugą częścią szkolenia były warsztaty pt. „Bajka o trudnym kliencie, czyli... czy trudni klienci istnieją naprawdę?” prowadzone pod okiem Iwony Wojciechowskiej – trenera, coacha oraz doradcy zawodowego.

Warsztaty były świetną okazją do nabycia cennej wiedzy, która pozwoliła podnieść zarówno umiejętności interpersonalne, jak również poznać różnorodne zastosowania marketingu.

 

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję