W dniach 23–24.05.2019 r. na terenie Politechniki Rzeszowskiej odbyło się III Ogólnopolskie Seminarium Naukowe „Marketing (r)Evolution – nowe techniki, pomysły, rozwiązania” zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „BRIEF”. Tematyką przewodnią był szeroko rozumiany marketing, a także jego zastosowanie w różnych kategoriach.
Z roku na rok Seminarium cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród odwiedzających studentów polskich uczelni, jak i również studentów Politechniki. Gośćmi tegorocznej edycji byli studenci z kilku uczelni w Polsce, m.in. z Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Lubelskiej, Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji z Rzeszowa. W czasie wygłaszanych referatów można było między innymi dowiedzieć się o innowacjach wprowadzanych do zarządzania marketingowego, poznać rolę menadżera w zarządzaniu dzisiejszym przedsiębiorstwem, odkryć najnowsze trendy w logistyce oraz systemach finansowych. Dzięki szerokiej tematyce każdy uczestnik Seminarium mógł znaleźć coś dla siebie i zgłębić wiedzę na dany temat.
Po pierwszym dniu trwania Seminarium Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief” zadbało o to, aby przyjezdne osoby wykorzystały jak najlepiej czas w Rzeszowie i zorganizowało dla nich wyjście niespodziankę oraz spotkanie pokonferencyjne połączone z ogniskiem kół naukowych Politechniki Rzeszowskiej. Dzięki wspólnie spędzonym chwilom wszyscy członkowie kół naukowych mogli się zintegrować i nawiązać pozytywne relacje.
Drugiego dnia odbyły się warsztaty w Samsung Inkubator – przestrzeni przeznaczonej do kreatywnych projektów i inicjatyw. Pierwsze szkolenie pt.:„Content Marketing – czyli jak mówić o marce” poprowadził Daniel Kazanecki – creative and content manager, członek firmy Ideo Force, który w branży działa od 2008 roku. Dzięki jego wystąpieniu, uczestnicy dowiedzieli się, jak należy prawidłowo budować wizerunek marki oraz pozyskiwać klientów. Drugą częścią szkolenia były warsztaty pt. „Bajka o trudnym kliencie, czyli... czy trudni klienci istnieją naprawdę?” prowadzone pod okiem Iwony Wojciechowskiej – trenera, coacha oraz doradcy zawodowego.
Warsztaty były świetną okazją do nabycia cennej wiedzy, która pozwoliła podnieść zarówno umiejętności interpersonalne, jak również poznać różnorodne zastosowania marketingu.