W dniu 25 marca 2021 roku odbyło się I Uczelniane Seminarium Naukowe pt. “Marketing w ujęciu projektowym”, które zostało zorganizowane przez Koło Naukowe Zarządzania Projektami SKN Project 5. Seminarium przybrało formę zdalną, zrzeszając uczestników na platformie MS Teams.
W wydarzeniu wzięli udział studenci reprezentujący liczne koła naukowe, a także wiele osób, które po raz pierwszy wystąpiły publicznie na tego rodzaju imprezie naukowej. Seminarium podzielone zostało na trzy panele:
- Marketing w projekcie,
- Zarządzanie w projekcie,
- Zarządzanie w organizacji.
Zarówno bierny, jak i czynny udział pozwolił na wymianę doświadczeń studenckich dotyczących tematów związanych z zarządzaniem projektami, m. in. zarządzanie budżetem w projekcie, rola przywództwa w grupie projektowej czy przekształcanie swoich pasji w projekt, który przynosi zarobki.
Każdy panel kończył się dyskusją pozwalającą na wymianę zdań i opinii na podjęte przez prelegentów tematy.
W dyspucie udział wzięli m.in. dr Jolanta Stec-Rusiecka oraz dr hab. Jacek Strojny, prof. PRz reprezentujący Komitet Naukowy. Nad całością przebiegu Seminarium czuwał Komitet Organizacyjny.