Strona: I Uczelniane Seminarium Naukowe pt. “Marketing w ujęciu projektowym” / Wydział Zarządzania

I Uczelniane Seminarium Naukowe pt. “Marketing w ujęciu projektowym”

2021-03-29
, red.  Natalia Bobik

W dniu 25 marca 2021 roku odbyło się I Uczelniane Seminarium Naukowe pt. “Marketing w ujęciu projektowym”, które zostało zorganizowane przez Koło Naukowe Zarządzania Projektami SKN Project 5. Seminarium przybrało formę zdalną, zrzeszając uczestników na platformie MS Teams.

W wydarzeniu wzięli udział studenci reprezentujący liczne koła naukowe, a także wiele osób, które po raz pierwszy wystąpiły publicznie na tego rodzaju imprezie naukowej. Seminarium podzielone zostało na trzy panele:

  • Marketing w projekcie,
  • Zarządzanie w projekcie,
  • Zarządzanie w organizacji.

Zarówno bierny, jak i czynny udział pozwolił na wymianę doświadczeń studenckich dotyczących tematów związanych z zarządzaniem projektami, m. in. zarządzanie budżetem w projekcie, rola przywództwa w grupie projektowej czy przekształcanie swoich pasji w projekt, który przynosi zarobki.

Każdy panel kończył się dyskusją pozwalającą na wymianę zdań i opinii na podjęte przez prelegentów tematy.
W dyspucie udział wzięli m.in. dr Jolanta Stec-Rusiecka oraz dr hab. Jacek Strojny, prof. PRz reprezentujący Komitet Naukowy. Nad całością przebiegu Seminarium czuwał Komitet Organizacyjny.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję