Tradycyjnie w drugi wtorek grudnia (10 grudnia o godzinie 20:00) na Politechnice Rzeszowskiej (aule V1 i V2) odbędzie się kolejna, XIX już edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief" działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
Nocne Spotkanie z Reklamą (NSR) jest największym wydarzeniem naukowo-kulturalnym w dziedzinie komunikacji marketingowej w kraju, o której co roku sygnalizują i relacjonują mass media. Corocznie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz wszystkich mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem w aulach Politechniki setki widzów i miłośników reklam. Ponadto od kilku lat wydarzenie jest transmitowane online. W 2018 roku NSR oglądało kilkadziesiąt tysięcy internautów (łącznie ponad 80 tys. widzów).
Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą uczestnicy będą mogli poznać reklamy, które warto zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski lub po prostu poszerzający wiedzę na dany temat. Różne bloki tematyczne poprowadzą uczestników w podróż po świecie reklam dzięki ich różnorodności. Będzie czas na łzy, śmiech, a chwilami nawet oburzenie.
Dodatkową wartością wydarzenia będą atrakcyjne nagrody, które każdy będzie mógł wygrać w trakcie przerwy pokazu reklamowego.
Przyjdź i zobacz, że reklama to nie tylko przerwa antenowa, ale również kreatywne i mądre narzędzie komunikacji marketingowej, które może być niezapomnianą rozrywką!
Serdecznie zapraszamy! Informacje dotyczące NSR można śledzić na bieżąco na stronie: www.facebook.com/events/771998253266569