Zapraszamy studentów oraz młodych badaczy na interdyscyplinarną konferencję pt.: „Od idei do wdrożenia: wyzwania i dobre praktyki w organizacji” poświęconą współczesnym wyzwaniom zarządzania, innowacjom oraz doskonaleniu organizacji. Celem wydarzenia jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz prezentacja aktualnych trendów w nauce i biznesie.
Konferencja odbędzie się 26 listopada 2025 r. o godz. 9:00 na platformie MS Teams.
Uczestnicy będą mogli przedstawić swoje referaty w ramach czterech modułów tematycznych:
- Zarządzanie i doskonalenie organizacji – obejmujące zarządzanie projektami, zespołami, zmianą, innowacjami, kulturą organizacyjną i przywództwem.
- Zarządzanie jakością i doskonalenie procesów –w szczególności systemy jakości, analiza ryzyka, audyty, metody poprawy efektywności.
- Innowacje i zrównoważony rozwój – skupiające się na projektach badawczo-wdrożeniowych, transformacji cyfrowej oraz wykorzystaniu nowych technologii (AI, automatyzacja) w zarządzaniu.
- Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw – dotyczące optymalizacji procesów logistycznych, zarządzania zapasami i zrównoważonego łańcucha dostaw.
Prezentacje trwają 15 minut, obowiązuje limit miejsc w modułach. Udział czynny i bierny jest bezpłatny. Osoby prezentujące otrzymają certyfikat. Zachęcamy także do uczestnictwa biernego – to świetna okazja, by poszerzyć wiedzę i poznać inspirujące tematy.
Kontakt i zgłoszenia
Kontakt: kolonaukoweproject5@gmail.com
Wydarzenie na Facebooku
Serdecznie zaprasza





