POLITYKA JAKOŚCI
Misją Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej
jest kształcenie absolwentów spełniających wszystkie wymogi współczesnego rynku pracy, dysponujących dobrze ugruntowaną wiedzą ogólną i specjalistyczną oraz praca naukowa na rzecz zrównoważonego rozwoju regionu, kraju i świata.
Misja będzie spełniona poprzez realizację następujących celów strategicznych, nakierowanych na osiąganie najwyższej jakości usługi dydaktycznej:
- Stała aktualizacja kierunków, specjalności oraz programów kształcenia w celu umożliwienia studentom uzyskania unikatowych, cennych kwalifikacji, dających gwarancję sukcesu na współczesnym rynku pracy.
- Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej poprzez wspieranie działań mających na celu uzyskiwanie stopni i tytułów naukowych; aktywny udział w konferencjach, seminariach oraz w wymianie naukowej.
- Rozwijanie współpracy krajowej i międzynarodowej z ośrodkami naukowymi, szkołami średnimi, przedsiębiorstwami, administracją publiczną oraz organizacjami pozarządowymi poprzez realizację wspólnych prac badawczych i dydaktycznych oraz uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów społecznych, gospodarczych i ekologicznych.
- Uzyskanie praw do nadawania stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego w dyscyplinie ekonomia w zakresie nauk o zarządzaniu w celu wzmocnienia kategorii Wydziału w interesie całego środowiska akademickiego regionu.
- Ciągłe doskonalenie wewnętrznego systemu zapewnienia jakości procesu kształcenia by osiągać jak najwyższą efektywność.
Uznajemy, że konsekwentna realizacja Polityki Jakości spełni oczekiwania i wymagania Klientów WZ Politechniki Rzeszowskiej. Zobowiązujemy się do podejmowania działań, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością i jego ciągłe doskonalenie zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015, spełnienie wszelkich wymagań prawnych i innych.
Dziekan WZ Politechniki Rzeszowskiej
dr hab. inż. Stanisław Gędek, prof. PRz
Wydanie VI Rzeszów, 1 września 2017 r.