Strona: Jak wygląda etyka marketingu w Rosji? / Wydział Zarządzania

Jak wygląda etyka marketingu w Rosji?

2017-10-18
, red.  Piotr Cyrek/fot. Arkadiusz Surowiec

W dniu 18 października 2017 r. przebywał na uczelni prof. dr hab. Wiaczesław Michajłowicz Artiomow z Moskiewskiego Państwowego Uniwersytetu Prawa im. Olega Kutafina, który wygłosił interesujące wykłady dla pracowników naukowych PRz i zainteresowanych studentów na temat etyki marketingu we współczesnej Rosji.

Mówiąc o marketingu – a szerzej – o biznesie prof. Artiomow zasygnalizował, że sytuacja u naszego wschodniego sąsiada powoli zmienia się na lepsze. Minęły już czasy, kiedy brakowało regulacji prawnych, co dawało szerokie możliwości działań niezgodnych z prawem. Obecnie jest już lepiej (inaczej), choć oczywiście pozostaje nadal sporo do zrobienia, by pojęcie etyka marketingu (biznesu) w Rosji znaczyło to samo co np. w Polsce.

Nie ulega wątpliwości, że takie spotkania, jak to z prof. Artiomowem (który gościł na Politechnice dzięki staraniom prof. dr. hab. Oleksandra Gugnina – kierownika Katedry Marketingu PRz) są doskonałą okazją do wymiany poglądów, doświadczeń, a przede wszystkim do uzyskania wielu interesujących informacji „z pierwszej ręki” na temat sytuacji w Rosji.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję